Läs gärna min musikblogg på lätt svenska

Svemusik – en blogg om svensk musik på

lätt svenska

 

Jag tänkte tipsa om min musikblogg. Den heter Svemusik. Länken är

svemusik.wordpress.com

Jag skriver om svensk musik, även nordisk ibland. Jag försöker skriva ganska lätt. Ibland intervjuar jag folk. Ibland skriver jag om konserter. Men fokus är tips på all fantastisk musik som görs i det här landet.

Jag skriver om alla möjliga genrer. Jag länkar tips på låtar.

Letar du specifikt efter musik med svenska texter? Jag taggar alla inlägg om artister som sjunger på svenska med taggen #svensktext. Här är länken:

https://svemusik.wordpress.com/tag/svensk-text/

Gå gärna in och läs, lyssna och kommentera 🙂

 

 

Annonser

3 reaktioner till “Läs gärna min musikblogg på lätt svenska

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s